Η Γη Όπως Είναι Τώρα

Σάββατο 30 Μαΐου 2009

If i'm not in love with you..


Εάν δεν είμαι ερωτευμένος μαζί σου,
τι είναι όλα αυτά που περνώ;
Εάν δεν είμαι ερωτευμένος μαζί σου,
γιατί νιώθω έτσι;



Εάν δεν χρειάζομαι το άγγιγμα σου,
γιατί μου λείπει τόσο πολύ;
Εάν δεν θέλω να με κοιτάς,
γιατί το βλέμμα σου είναι το μόνο που έχω στο μυαλό μου;



Εάν δεν μου αρέσει να χαμογελάς,
γιατί κλαίω όταν δεν το κάνεις;
Εάν δεν λαχταρώ την αγκαλιά σου,
γιατί κρυώνω όταν δεν είμαι μέσα της;



Εάν δεν νιώθω τον χτύπο της καρδιάς σου,
γιατί η δικιά μου χτυπά στον ίδιο ρυθμό;
Εάν δεν ηρεμώ με τα λόγια σου,
γιατί όλα βουίζουν όταν δεν σ' ακούω;



Εάν δεν κλείνω ποτέ τα μάτια μου,
γιατί είμαι παραδομένος στα όνειρα σου;
Εάν στην καρδιά μου δεν υπάρχεις,
γιατί βλέπω παντού το όνομά σου;


Εάν δεν νοιάζομαι καθόλου για σένα,
γιατί πονάω με κάθε σου πόνο;
Εάν μου αρέσει να φεύγω,
γιατί αρρωσταίνω όταν απομακρύνομαι από εσένα;



Εάν δεν είμαι ερωτευμένος μαζί σου,
γιατί τα περνάω όλα αυτά;
Εάν δεν είμαι ερωτευμένος μαζί σου,
.........τι είναι αυτό που νιώθω;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου